סמוצ גירלס

אוננות: דרך בריאה לחקור מיניות

אוננות: דרך בריאה לחקור מיניות

אוננות היא דרך בריאה וטבעית לחקור את המיניות שלך, להקל על הלחץ ולמצוא הנאה. למרות הקשר שלה עם בושה ואשמה בתרבויות רבות, אוננות היא חלק חשוב במימוש עצמך כמבוגר, ולכן ראוי לדון בו בפתיחות רבה יותר וללא שיפוטיות.

קודם כל, אוננות היא נורמלית לחלוטין. זה משהו שכמעט כל אחד עושה, או עשה בצורה כלשהי בשלבים שונים של החיים. למעשה, יש לו יתרונות פיזיים ופסיכולוגיים רבים, כמו הפחתת מתח ומתח, הקלה על דיכאון וחרדה, הגברת הביטחון העצמי, שיפור השינה ומתן הקלה בכאב.

שנית, אוננות היא דרך מצוינת לחקור את הגוף שלך וללמוד מה שאתה אוהב. גופו של כל אדם הוא שונה וייחודי, ואתה יכול להשתמש באוננות כדי להבין אילו סוגים של תחושה וגירוי מובילים לתחושות של הנאה עבורך. ניתן להשתמש בסוגים שונים של טכניקות מגע, נשימה והדמיה כדי להמשיך לחקור את רמות העוררות שלך ואת סוג הגירויים שגורמים לך להרגיש טוב.

בנוסף, אוננות יכולה להיות דרך מצוינת לבטא את המיניות שלך מבלי לערב אדם אחר. אוננות היא צורה נהדרת של טיפול עצמי, שכן היא מאפשרת לך ליצור קשר עם הגוף שלך ומרכזי הנאה ללא חרדות לגבי אישור או הנאה של מישהו אחר. זה יכול גם לעזור לפתוח שיחות על סקס והנאה עם השותף שלך, כפי שהוא יכול לעזור לך להרגיש יותר בנוח עם תקשורת הצרכים והרצונות שלך.
realescortporn

לבסוף, אוננות היא דרך מצוינת לתרגל מין בטוח יותר. על ידי היכרות עם הגוף שלך ומרכזי הנאה ללא נוכחות אנשים אחרים, אתה יכול לעזור למנוע הריונות לא רצויים וזיהומים המועברים במגע מיני. אתה יכול גם לתרגל טכניקות מין בטוחות יותר, כגון שימוש בקונדום, סיכה וסכר שיניים בזמן אוננות, כך שאם וכאשר תבחר לעסוק בפעילות מינית עם בן זוג, יהיה לך נוח יותר ומעודכן יותר.

אוננות היא חלק בטוח, בריא וחשוב בחקירת המיניות שלך ובחיבור עם עצמך. אין במה להתבייש, וכל אחד צריך להרגיש חופשי לעשות מה שמרגיש לו טוב. אז קדימה לחקור!

האם נערות ליווי הן הבחירה הנכונה עבורך?

עולם נערות הליווי: פרספקטיבה מקצועית

סגנון החיים של סווינגר: לחקור את העולם של אי-מונוגמיה בהסכמה