סמוצ גירלס

איבוד בתולין: המשימה של כל גבר צעיר

איבוד בתולין: המשימה של כל גבר צעיר

כגבר, איבוד בתוליך יכול להיות אחת החוויות החשובות ומשנות החיים בחייך. זהו ציון דרך אישי, ורגע שלעתים קרובות חושבים עליו ומצפים לו במשך זמן מה. יש גברים שעוברים זאת בגיל הנעורים, ויש שאצלם זה מתרחש בגיל מאוחר יותר. אצל כל אחד זה מתקבל אחרת, יש כאלו שאין להם בעיה להיות בתולים עד גיל מאוחר, ויש כאלו שזה גורם להם לתסכול רב. 

בראש ובראשונה, חשוב לזכור כי סקס צריך להיות כרוך להיות בטוח ובהסכמה. אם אתה קטין ושוקל לקיים יחסי מין, בדוק מהם החוקים במדינה או במדינה שלך. כמו כן, בכל פעם שמישהו מעורב בפעילות מינית, הם תמיד צריכים לקחת בחשבון את הרווחה הפיזית והנפשית של האדם האחר.

יתר על כן, אין להקל ראש באובדן הבתולים. זו החלטה חשובה, ולא כזו שמנוגדת לערכים אישיים. אנשים צריכים גם להכיר בכך שאין דרך "נכונה" או "לא נכונה" לאבד את בתוליו, שכן זהו מפגש ייחודי לכל האנשים. ביטחון עצמי הוא גם חשוב, ולוודא שאתה מרגיש בנוח עם המצב הוא המפתח על מנת לקבל חוויה חיובית.

חשוב גם להבין שהפעם הראשונה לא תמיד שווה לחוויה מושלמת. במקום זאת, כל אדם צריך לקחת את הזמן כדי להבין ולהבין את ההעדפות המיניות שלהם ואת החוויות. בנוסף, יש לכבד גם את האדם שאיתו החוויה משותפת, שכן סקס הוא פעילות אינטימית. 

בסופו של דבר, חשוב לזכור כי אובדן הבתולים שלך הוא חוויה אישית ואישית. זה צריך להיות משהו שנשקל בקפידה, ולכבד אם וכאשר הזמן הנכון.  אם אתה מרגיש כי זהו הזמן הנכון, אך אין לך בת זוג, תוכל לעשות זאת באמצעות נערות ליווי

בילוי עם נערות ליווי הוא דרך מעולה לאבד את הבתולין. זוהי גם סביבה שאינה שיפוטית והיא מבינה את המצב. וזוהי גם הזדמנות לבלות עם נערות כמו אלו שאתה רואה בסרטי הפורנו. כך שאתה הולך לזכור את זה לכל חייך.

האם נערות ליווי הן הבחירה הנכונה עבורך?

עולם נערות הליווי: פרספקטיבה מקצועית

סגנון החיים של סווינגר: לחקור את העולם של אי-מונוגמיה בהסכמה