סמוצ גירלס

בלוגי סקס הטוב ביותר לעקוב עבור כל הצרכים שלך חינוך מיני

בלוגי סקס הטוב ביותר לעקוב עבור כל הצרכים שלך חינוך מיני

www.allboyallgirl.net

חינוך מיני הוא נושא חשוב שלעתים קרובות מתעלמים ממנו במערכות חינוך רבות. למרבה המזל, יש שפע של מידע באינטרנט כדי ללמוד בקלות ובנוחות על ההיבטים השונים של מין ומערכות יחסים. בלוגים של סקס הם משאב שלא יסולא בפז למי שמחפש ידע על הבנה טובה יותר של המורכבות של מיניות ומערכות יחסים. הם גם מצוינים לכל מי שמחפש רעיונות חדשים לתבל את חיי המין שלו או ללמוד כיצד לקיים מערכת יחסים בריאה ומספקת יותר. מהמתחיל הסקרן ועד המומחה, יש שפע של תוכן אינפורמטיבי, מבדר ומעורר מחשבה הממתין להתגלות.

בין אם אתה סקרן ללמוד את יסודות הבריאות המינית, לקבל ייעוץ על אינטימיות ומערכות יחסים, או לגלות כיצד להפוך את המין למהנה יותר, בלוגים של סקס מספקים את התשובות לכל השאלות שלך. בנוסף למתן מידע חינוכי וייעוץ מיני, רבים מהבלוגים הללו שופכים אור על נושאים חברתיים חשובים הקשורים למין כגון הסכמה, תפקידים וזהויות מגדריות וקהילת הלהטב"ק. להלן כמה מבלוגי סקס הטוב ביותר שווה לחקור עבור הצרכים שלך חינוך מיני.

scarleteen.com, שהוקם בשנת 2006, הוא משאב מקוון לחינוך מיני שמטרתו לספק מידע ומשאבים מקיפים, כוללניים ומתקדמים בנושא מיניות לבני נוער בגילאי 13 עד 25. סקרלטין עמוסה במידע אמין ומדויק בנושאים כמו אנטומיה, אמצעי מניעה, הסכמה, מגדר, מערכות יחסים ועוד. בלוג זה נהדר במיוחד מכיוון שהוא מותאם לצרכים של בני נוער וצעירים באופן מותאם לגיל.

עולם סקס חיובי (SPW) הוא משאב מקוון ובלוג המספק חינוך מיני ומאפשר שיחות על מין ומיניות. ל- SPW צוות של מחנכים מיניים, אנשי מקצוע בתחום הבריאות ומומחים המספקים מידע אמין ומדויק במגוון נושאים. בנוסף, SPW יש גם פורום דיון מקוון וקבוצות תמיכה במטרה לעזור לאנשים להרגיש יותר בנוח לדבר בפתיחות על מין ומיניות.

Sugarbutch Chronicles הוא בלוג המוקדש לעזור לאנשים להבין את המגדר והמיניות שלהם. בלוג זה נכתב על ידי מנואל, מאמין בכוחו של סיפור סיפורים לשחרר ולחנך את אלה המבקשים להתחבר טוב יותר עם עצמם ועם גופם. דרך הבלוג שלו, מנואל משתף את המסע האישי שלו במעבר מטרנסג'נדר מגבר לנקבה ואת ההתמודדויות וההצלחות שלו לאורך הדרך. סיפוריו חיוניים לא רק למי שרוצה להבין טוב יותר מגדר ומיניות, אלא גם מציעים נחמה וקרבה לכל מי שמתמודד עם מאבקים דומים.

Slutty Girl Problems הוא בלוג סקס שמחבק העצמה מינית נשית. Slutty Girl Problems, שנכתב על ידי המחנכת המינית, הסופרת והדוברת קרלי סקיורטינו, מלא בסיפורים מצחיקים, עצות מיניות וידע מועיל בנושאים כמו בריאות מינית, אמצעי מניעה, סטיות וביטוי נשי מעודד סביב מין. על ידי מתן סביבה בטוחה ומסבירת פנים, בלוג זה מטפח גישה של קבלה וחגיגה למיניות האישית של כולם.

לבסוף, בלוג חיי האהבה הוא משאב אינפורמטיבי ומבדר לכל המינים המבקש לגשר על הפער בין השקפות מסורתיות על מין לבין המהפכה המינית. בלוג זה מכסה נושאים החל מבריאות מינית ועד היכרויות ומערכות יחסים בצורה מרתקת וכנה. בלוג חיי האהבה מציע גם שיעורים מקוונים בנושאים כגון דימוי גוף, קינק והיכרויות מודרניות.

בלוגים אלה הם רק קצה הקרחון מבחינת המשאבים המדהימים הזמינים למי שמבקש להרחיב את הידע המיני שלו. לא משנה מה האינטרסים שלך, יש בלוג שם בחוץ שיכול לעזור לך להבין סקס ומערכות יחסים טוב יותר. בלוגים של סקס יכולים לא רק לספק חינוך ותמיכה, אלא גם לפתוח שיחות על מין כדי לעזור להפוך אותו לפחות טאבו ומהנה יותר לכולם.

האם נערות ליווי הן הבחירה הנכונה עבורך?

עולם נערות הליווי: פרספקטיבה מקצועית

סגנון החיים של סווינגר: לחקור את העולם של אי-מונוגמיה בהסכמה