סמוצ גירלס

דירה דיסקרטית: מוסד חברתי עתיק

דירה דיסקרטית: מוסד חברתי עתיק

דירה דיסקרטית: מוסד חברתי עתיק יומין המתפתח ללא הרף
מאז תרבויות עתיקות, בורדו היו חלק מהחברה, לעתים אומצו ולעתים נמנעו. הם התפתחו עם הזמן, ממפעלי הדלת האחורית הנסתרים של המאה ה -19 המשרתים את המחתרת, למועדוני המין הממוסחרים המודרניים של היום. מטרת מאמר זה היא לספק מבוא להיסטוריה ולתרבות המודרנית של דירות דיסקרטיות.

מקורות

בצורתו הפשטנית והבסיסית ביותר, דירה דיסקרטית הוא פשוט מקום של זנות. המונח מקורו במילה האיטלקית "bordel", שמשמעותה דירה דיסקרטית. הזנות עצמה קיימת מאז ימי קדם, עם עדויות שנמצאו ביוון העתיקה, רומא וסין. במאה ה-19 היו הדירות דיסקרטיות מקומות מקלט לחלק מהנשים, שם יכלו להימלט מהחברה הפטריארכלית ולהשתתף בפעילויות שהיו אסורות באותה תקופה, כגון מין ורווח כלכלי משירותים. הזנות נתפסה כעבודה אידיאלית לנשים שלא הייתה להן דרך אחרת, כמו אמהות חד הוריות או אלמנות.

הופעתה של Pandering

אף על פי שדירה דיסקרטית נתפסו כ"בתי מקלט" עבור חלק מהנשים, לא כל המוסדות במאה ה-19 היו אצילים. חקיקה, כמו חוק מאן בשנת 1910, הידוע בכינויו חוק סחר העבדים הלבנים, נחקק כדי להפוך את הזנות לבלתי חוקית בארצות הברית, והוליד את עידן ה"סרסורים" וה"התחנפות". עלייתו של יסוד פושע זה שינתה את אופיו של הבורדו ממעין מקלט לביסוס שליטה וניצול לרעה של כוח.

מועדוני סקס מודרניים

במשך מאות שנים, בורדו עברו ממוסדות בחדר האחורי, למועדוני סקס ממוסחרים בחזית הבית. מועדון המין המודרני הוא מקום של רצון חופשי, שבו לקוחות משלמים בהסכמה יכולים לרכוש שירותים מעובדי מין עצמאיים בסביבה בטוחה. מועדוני סקס הם בדרך כלל מוסדות הכוללים בידור מוכוון מבוגרים, כגון מופעי חשפנות, ריקודי עמוד וריקודי לאפ, ומספקים ללקוחותיהם מגוון שירותים.

רוב מועדוני המין המודרניים הם דירות דיסקרטיות (המציעים שירותי זנות) או "מועדוני ג'נטלמנים" (המציעים רק חשפניות וריקודי לאפ). במדינות מסוימות, כגון צרפת והולנד, דירות דיסקרטיות הם חוקיים ומפוקחים, בעוד שבאחרות, כגון גרמניה וארצות הברית, הם אינם חוקיים, אם כי ערים מסוימות במדינות אלה עדיין פועלות במתכונת מחתרתית.

הסטיגמה של דירות דיסקרטיות ועבודת מין

למרות שמועדוני סקס קיימים כבר מאות שנים, עדיין יש סטיגמה סביבם וסביב האנשים שעובדים בהם. עובדי מין נחשבים לעתים קרובות למעמד חברתי נמוך יותר ומסתכלים עליהם בבוז או בשנאה גלויה. זה מונצח עוד יותר על ידי היעדר חינוך מיני מקיף, יחד עם האמונה כי עובדי מין הם "מופקרים" או "לא מוסריים".

המציאות היא, שעובדות מין רבות הן אנשי מקצוע משכילים, עם מגוון רחב של אינטרסים ומטרות. תעשיית המין מורכבת מאנשי מקצוע רבים ושונים, החל ממבצעים, לנערות ליווי, לשחקני פורנו לחשפניות. מה שקושר את כולם יחד הוא הצורך לספק שירותים ללקוחותיהם בתמורה של פיצוי כספי מוסכם.

מסקנה

דירות דיסקרטיות הם מפעלים עתיקים אשר קיימים כדי לספק שירותים עבור אלה המחפשים שירותים ופעילויות כאלה. לאורך הדורות, הדירה הדיסקרטית השתנו באופן דרמטי, ממוסדות בחדר האחורי למועדוני סקס מודרניים. למרות שתעשיית המין כבר סטיגמה במשך מאות שנים, עובדי מין, כולל אלה בבורדו, הם לעתים קרובות אנשים משכילים המספקים שירותים למי שמחפש אותם. יש עדיין הרבה עבודה לעשות במונחים של דה-סטיגמה של עבודת מין ומתן סביבה בטוחה ומוסדרת עבור אלה העובדים בתעשיית המין.

האם נערות ליווי הן הבחירה הנכונה עבורך?

עולם נערות הליווי: פרספקטיבה מקצועית

סגנון החיים של סווינגר: לחקור את העולם של אי-מונוגמיה בהסכמה