סמוצ גירלס

"העיר באר שבע: פנינה של הנגב"

"העיר באר שבע: פנינה של הנגב"

כיום, ישראל היא מדינה משגשגת במאה ה-21, ובה חתך ייחודי של תרבויות ודתות. זהו מקום של גיוון, תככים והיסטוריה – ובלב האומה התוססת הזו שוכנת העיר באר שבע, פנינה של הנגב.

באר שבע, הממוקמת קילומטרים ספורים צפונית לים המלח, גדלה מאוד מאז הקמתה בסוף המאה ה-19. כיום, עם אוכלוסייה של כמעט 200,000 תושבים, היא העיר הגדולה ביותר בנגב. אבל יותר מגודלה, התרבות התוססת של העיר – אנשיה, מראותיה, צליליה – היא שהופכת את באר שבע ליעד כה מבורך למבקרים מכל הסוגים.

24hourescort.com
ההיסטוריה הארוכה של העיר מעניקה לה קסם ופיתוי מושרשים. באר שבע מוזכרת לראשונה בתנ"ך כביתו של אברהם אבינו ונחשבת לאחת מארבע ערי הקודש בישראל. פירוש שמה הוא "באר השבעה" – התייחסות לשבע הבארות של באר שבע שחפר אברהם. שלא במפתיע, ניתן למצוא כאן אתרים ארכיאולוגיים רבים וחורבות מתקופות שונות, המוסיפים לנוף הייחודי של העיר.

העיר ידועה בטכנולוגיה שלה, עם כמה אוניברסיטאות מובילות ומרכזי מחקר המתמקדים בתחומים רבים, במיוחד אלה הקשורים לביטחון וטכנולוגיה. אוניברסיטת בן-גוריון בנגב היא האוניברסיטה הגדולה בישראל – ולכבודו של מייסד העיר, דוד בן-גוריון. הוא ממוקם במרכז העיר ומשמש כאבן הפינה של רובע האוניברסיטה ההומה, מוקד של פעילות סטודנטיאלית ובילוי.

באר שבע היא גם מרכז מסחרי מרכזי בנגב, עם עסקים ותעשיות גדולים רבים הפועלים באזור. עם נוף עירוני של קניונים, חנויות וחיי לילה משגשגים, קל להבין מדוע העיר כונתה פעם "המדבר המטרופוליני". מבקרים ותושבים כאחד אוהבים את שפע אפשרויות האוכל, הקניות והבילוי הממוקמות במרכז העיר וברחבי השכונות שמסביב.

תושבי העיר גאים מאוד גם במוסדות התרבות הרבים שבה. הקונסרבטוריון למוסיקה ולמחול של באר שבע הוא לעתים קרובות האתר של קונצרטים ג'אז ומופעים אחרים, בעוד מוזיאונים הממוקמים הן בבאר שבע והן בקיבוצים הסמוכים מציגים יצירות חשובות של אמנות והיסטוריה ישראלית.

לבילוי בחיק הטבע, תושבי באר שבע יכולים למצוא לא מעט פעילויות לחקור. הגנים הלאומיים רמון וחצבה מציעים אפשרויות נרחבות לטיולים ותצפיות, כמו גם נופים מדבריים מרהיבים לחצות. פעילויות פופולריות אחרות באזור כוללות שחייה באגמים סמוכים, קיאקים, מצנחי רחיפה, מטווחים וחפירות ארכיאולוגיות.

באר שבע מתפתחת במהירות ליעד אטרקטיבי למטיילים. יש בו את כל הנוחיות המודרנית של עיר גדולה, בתוספת קילומטרים של נופים מדבריים מדהימים לחקור. זוהי עיר ייחודית ותוססת, כזו שחוגגת את ההיסטוריה העשירה שלה תוך הסתכלות אל העתיד. בין אם אתם מחפשים מקום לינה או סתם עוברים דרכו, באר שבע בהחלט שווה ביקור.

האם נערות ליווי הן הבחירה הנכונה עבורך?

עולם נערות הליווי: פרספקטיבה מקצועית

סגנון החיים של סווינגר: לחקור את העולם של אי-מונוגמיה בהסכמה