סמוצ גירלס

כיצד אוננות יכולה להשפיע באופן חיובי על חיי המין שלך ועל רווחתך הכללית

כיצד אוננות יכולה להשפיע באופן חיובי על חיי המין שלך ועל רווחתך הכללית

אוננות לעתים קרובות מקבל ראפ רע, אבל מה שאנשים רבים לא מבינים הוא שזה יכול להיות מועיל להפליא הן לחיי המין שלך כאדם יחיד או במערכת יחסים, ואת הרווחה הנפשית והפיזית שלך. זה כרוך לחקור הנאה בתנאים שלך, להבין מה הגוף שלך אוהב וללמוד לענג את עצמך.

חשוב להשיל את הסטיגמה והבושה הקשורות לאוננות ובמקום זאת לאמץ את השפעותיה החיוביות על חיי המין שלך ועל רווחתך הכללית. הנה מבט על איך אתה יכול להשתמש אוננות כדי להגדיל את ההשפעה שלה בחיים שלך.

חיי מין משופרים

כפי שכולנו יודעים, התורם הגדול ביותר לקיום יחסי מין נהדרים הוא הכרת גופך והבנת ההנאה שלך. כאשר אתה מאונן, אתה יכול לחקור את הגוף שלך בדרכים שיכולות לעזור לך להרגיש יותר בנוח עם עצמך ואת המיניות שלך, ובכך לתת לך יותר ביטחון כאשר אתה עם בן זוג.

זה גם מאפשר לך להתנסות עם טכניקות, עמדות ופנטזיות שונות מבלי להרגיש נבוך או חשוף מדי. על ידי חקירת תחושות שונות והתנסות במה שמרגיש טוב עבורך, אתה יכול לתקשר זאת טוב יותר עם בן / בת הזוג שלך. ככל שתהיו בטוחים יותר, כך חיי המין שלכם יהיו מהנים ומספקים יותר.

מגביר את ההערכה העצמית

אוננות יכולה להיות חוויה מעצימה ומשחררת להפליא, במיוחד עבור אלה שחוו חוויות שליליות או ניתוקים עם גופם או מיניותם. אוננות היא לחקור את ההנאה שלך ולגרום לעצמך להרגיש טוב. תחושה זו של העצמה קשורה לעיתים קרובות לתחושת הערכה עצמית מוגברת ודימוי גוף משופר.

חשוב גם לציין שאוננות היא חלק נורמלי, בריא וטבעי מהחיים. כאשר אתה מרגיש בנוח עם המיניות שלך, אתה יכול להרגיש הרבה יותר סיפוק בעור שלך ובתחומים אחרים של החיים שלך.

משחרר מתח

אוננות היא גם דרך מצוינת להפחית מתח ולהירגע. אורגזמות הן עוצמתיות להפליא ויכולות להיות בעלות השפעה מרגיעה. כאשר אתה מגיע לאורגזמה, הגוף שלך משחרר אנדורפינים שיכולים להפחית את רמות הלחץ הכללי שלך הן נפשית והן פיזית, כמו גם לקדם הרפיה.

כאשר אתה מרגיש מוצף, כמה רגעים של הנאה (אפילו בעצמך) יכול להיות הדרך המושלמת להירגע ולהפיג מתח.

מחזק את רצפת האגן

אחד היתרונות המפתיעים של אוננות הוא שהיא יכולה לעזור לחזק את שרירי רצפת האגן שלך, מה שיכול להפחית את הסיכון שלך לבריחת שתן ולשפר את החוויה המינית שלך. הגברת התחושה במהלך יחסי מין היא על הפעלת שרירים אלה ולגרום להם להיות מעורבים בהנאה שלך.

אוננות יכולה לעזור לך להיות מודע יותר לשרירים אלה ולוודא שהם נשארים חזקים ובריאים.

הטייק-אוויי

לאוננות יתרונות רבים לחיי המין שלך, לבריאות הנפש ולרווחתך הפיזית. זה יכול לספק תחושה של העצמה וגילוי עצמי כאשר אתה לחקור וללמוד יותר על הגוף שלך. למרות שזה יכול להיות לא נוח לחשוב או לדבר על, אוננות מחבקת יכולה להיות חוויה חיובית להפליא הן לחיי המין שלך והן לרווחה הכללית הבריאה יותר.

האם נערות ליווי הן הבחירה הנכונה עבורך?

עולם נערות הליווי: פרספקטיבה מקצועית

סגנון החיים של סווינגר: לחקור את העולם של אי-מונוגמיה בהסכמה