סמוצ גירלס

משכירה באשטרום לנערת ליווי

משכירה באשטרום לנערת ליווי

שכירה אאוט – נערת ליווי אין

אז לא בא לי להיות שכירה, ועם כל הכבוד לעבודה באשטרום, חברה גדולה ככל שתהיה, הכסף שם כמו בכל חברה גדולה אחרת בתור מזכירה הוא לא להיט וזה בלשון המעטה. אז בלי הרבה הקדמות בואו וניגש ישר לעניינים. זו אליסה שלושים ושלוש והיום אגולל את הוידוי שלי שמפרט איך הפכתי משכירה באשטרום לבחורה רגילה שמביאה כסף בסקס . זהו דבר שלא גיליתי מימיי וכאן אממש את זה לכולם באופן בלעדי. זה לא כתבה אירוטית ולא תקראו בבלוג הזה תיאורים לוהטים וכו. אם אתה מחפש סיפורים מחרמנים, תוכל לעיין בכל המאמרים כאן באתר.
אני חייבת לומר שאיני דוחפת מישהי לעשות כמוני והפוסט בבלוג כאן הוא חדשותי גרידא.
מדובר במידע ריאליסטי שאני חווה בחמש שנה שעברו. עוד מעט אחגוג שלושים ושלוש, ואני נערת ליווי בצפון פחות או יותר 5 שנה כבר מגיל 28. להיות על תקן של נערה להזמנה במשך זמן של 5 שנים זה אין ספור זמן לחלוטין כדי לגלות לך מה זה להיות נערות ליווי בארץ בצורה לא משוחדת בהיפוך מהשמועות הקונבנציונליות המסרטטות את תחום שירותי הסקס כענף מתועב החייב לסור מהעולם מיד.
הנקודה הענקית אשר דירבנה אותי להחליף את המלאכה שלי בעבר כשכירה באשטרום היא במפורש רמת חיים. במשלח יד לפני זה שעבדתי בו הרווחתי 2437 ברוטו שח בשבוע .לקבל סכום של 487 ברוטו שח ליום זה מספיק יש מצב כדי להתקיים יפה אך זה כלום לעומת עבודה במתן שירותי ליווי שם תוכלו לקבל 94944 שקל ב חודש בודד של היכרויות!!
אז מידי פעם אני מבקרת את החברים שלי בחברה לשעבר, ובתור אחת שנסעה בעבר באוטובוס, אין להם מושג איך אני נוסעת באוטו גרמני מודל 2023 פתאום ….

האם נערות ליווי הן הבחירה הנכונה עבורך?

עולם נערות הליווי: פרספקטיבה מקצועית

סגנון החיים של סווינגר: לחקור את העולם של אי-מונוגמיה בהסכמה