סמוצ גירלס

סוף שבוע במלאגה ספרד

סוף שבוע במלאגה ספרד

אם אתם מחפשים בריחה נהדרת בסוף השבוע הזה, אין מקום טוב יותר ללכת אליו מאשר מלאגה. מאלגה, הממוקמת באזור קוסטה דל סול בספרד, היא יעד תוסס ומלא תרבות, מטבח וכמובן חופים שטופי שמש. בין אם אתם מקווים לחקור את העיר העתיקה או לצלול בים התיכון, מלאגה מציעה משהו לכל אחד.

כדי להתחיל את סוף השבוע שלכם במלאגה, למה שלא תצאו לטיול במרכז העיר ההיסטורי. כאן תוכלו למצוא כמה מהמונומנטים העתיקים ביותר בעיר, שראשיתם במאה ה-16. ממבצר אלקאזאבה ועד האמפיתיאטרון הרומי המפואר, מבנים אלה משקפים את המורשת התרבותית העשירה של העיר. כאן תהיה לכם גם הזדמנות לשוטט ברחובות הצרים, להתפעל מחנויות הבוטיק העצמאיות הרבות, ואפילו לבקר במוזיאון פיקאסו המפורסם.

לאחר מכן, תוכלו להירגע ולקחת הפסקה באחד החופים המפורסמים של מלאגה. עם חולות זהובים ומים צלולים, החופים כאן הם המקום המושלם לטבילה באמצע הבוקר או אחר צהריים עצל של טבילה בשמש. בעודכם על החוף, תוכלו גם לגלות את נפלאות מאכלי הים הים התיכון, באחת המסעדות המקומיות או ממגש פירות ים DIY.

אם תרגישו פעילים יותר, אל תפספסו את כפרי ההרים הסמוכים של מאלגה. מקומות מסתור קטנים אלה הם המקומות המושלמים לטיול רגלי שליו או לטיול אופניים. בנוסף, מהנופים שבראש הגבעה, תקבלו נופים מדהימים של החוף שטוף השמש.

כדי לסיים את סוף השבוע שלכם במלאגה, קחו קוקטייל או שניים וחוו ערב בלתי נשכח בעיר. תוכלו ללגום משקאות על הטרסה תוך צפייה בשקיעה, ולאחר מכן ליהנות מארוחת לילה מאוחרת של טאפאס ופירות ים מסורתיים.

מהחוף המדהים שלה ועד למרכז העיר התוסס שלה, לא חסר מה לעשות במלאגה. בין אם אתם מחפשים בילוי לילי אופנתי או יום מרגיע בחוף הים, בעיר המהממת הזו יש משהו לכל אחד. אז למה לא להזמין טיול בסוף השבוע ולהתכונן לחוות את מלאגה במיטבה! 

ואם חזרתם לארץ, ואתם עדיין חרמנים רק מחשוב על כל הזיונים של ספרד, אתם יכולים למצוא פורקן עם הנערות הלוהטות של אתר https://www.sexanak.com

האם נערות ליווי הן הבחירה הנכונה עבורך?

עולם נערות הליווי: פרספקטיבה מקצועית

סגנון החיים של סווינגר: לחקור את העולם של אי-מונוגמיה בהסכמה